Sezin Dün cocuguma bexero ve menactra menenjit aşılarını yaptirdim şuan topalliyor ve endiseliyim bu duru mu yaşayn var mi
Ezgiarda Sezin of evet bexora olduk bugun kizardi bacagi 2 kez ciglik kiyamet basamadi ustune o hareketli ysvrum butun gun uzatti bacağının oturdu aksam biraz yuruttuk ama hala az basiyor topallar gibi
Cennet-Eserr Sezin çok normal ilk dozda benimde oğlumun bacağı çok ağrımıştı ama geçen hafta 2. Ve 3. Dozları aynı anda yaptık şükür hiçbir sıkıntı yaşamadık
Sezin Ezgiarda cok endiseliyim ayagini boyle görünce panik oluyrm aşı bir zarar verebilir mi bilemiyorum
Ezgiarda Sezin bende cok panik oldum bu son dozdu diger asilarda hic yasamadik ates bile olmadi simdi boyle.olunca cok korktum doktora attim hemen resim ilik pamukla biraz kompres yap 4 saate bir calpol ver endiselenme.kendi kedine gececek dedi
Ezgiarda Sezin benimki de ilk uyandi korktu yurumedi sonra oyun yaptim onungetir bunu gotur ilk toplladi yavas gitti simdi biraz daha hizlandi korkudan da basmiyorlar acicak yine diye