38 i geçmiyorsa ve üç günden gazla sürmüyorsa ben endişelenmezdim ama yüne de iyi olduğu bir vakit kan tahlili yaptırırdım . Ayrıca ateşli uyandığı bir sabah ve ya halsizliğini hissediyorsanız hemen sarımsak+bal+limon kürü yapıp sabah akşam verin ateşi bitene kadar , faydasını görürsünüz