Ben 180 günün dolmasını bekleyip ondan sonra başladım ek gıdaya. Bağırsak florasının oluşması ve hareketlenmenin başlaması için en sağlıklı olan süre demişti doktorumuz. Tuz ve rafine şeker olmayacak, patlıcan, bakla, çilek, domates gibi aşırı alerjik şeyler olmayacak her şeyi deneyerek verin dedi, öyle yapıyoruz. Artık yulaf, pirinç unu, bebek irmiği ve tarhana çorbasına geçtik. Hiçbir şeyi tamamen ezmedim, blender hiç kullanmadım. Çatalla ezerek ve bulamaç yapmadan verdim. Çok şükür iyi gidiyoruz.