Canan30 Arkadaşlar 3 aylik bebegim var tek gogsumu emiyor ve bırakıyor uyanıkken kolay kolay tutmak istemiyor sizce doyuyor mu?
unemere Canan30 meme reddi yaşıyor olabilir. Gezerek , şarkı söyleyerek , sallayarak , oyuncak göstererek ya da üzerine eğilerek emzirmeyi deneyin
Bebegimveben0 Canan30 kesinlikle farkli emzirme pozisyonu deneyin bnde ayni sorunu yasadim yan yatirip emzirmeye calisinca aglayip emmiyordu ilk basta yatarak emzirdim oyun sanıyordu sonra onuda cani isterse emmiyordu daha sonra bebegi dik bi pozisyonda emzirdim cok zordu tutmak be emmizmek ama inadi kırıldı biraz olsun ac mi acmi diye dusunmekten cok geriliyordum. Her pozisyonu deneyin duzelir inşallah en azindan emmer
unemere Canan30 evet maalesef meme reddi🤦🏼♀️ Benim oğlum 2 buçuk aylıkken başlamıştı şuan 7 aylık oldu tamamen geçmiş değil. Pes etmeyin böyle Farklı şekillerde emzirin. Yeri geldi sağıp kaşıkla veriyordum. Bazen sadece uykuya geçerken emiyordu. Bir de stres yapmayın biz stres yapınca etkileniyorlar 😊 sakin olun bunu kabullenin o zaman daha kolay oluyor yani bende öyle oldu. Allah yardımcınız olsun 🌸
Canan30 unemere cok teşekkür ediyorum sabırlı oluyorum evimin içinde stres etmiyorum bir yere gidince daha çok sıkıntı ediyorum çünkü emiyor Bende stres oluyorum aynj şekil benim oğlumda öyle
unemere Canan30 ben dışarı çıkarken evde sağıyordum dışarıda şırıngayla ya da kaşıkla veriyordum. Zor bir süreç eğer emzik ve biberon kullanıyorsanız ara verin bence onlar da meme reddine sebep olabiliyor🤦🏼♀️