Ek gıdaya başlamak için neden bu kadar acele ediyorsunuz ben anlam veremiyorum. Yanlış anlaşılmak istemiyorum sadece fikirlerimi söylemek istiyorum. Gün içinde bu forumda olsun ya da farklı kaynaklardan birçok konu ile alakalı araştırmalar yapıyorum ve bebeklerin sindirim sisteminin tam anlamıyla gelişip sorun yaşanmaması adına 6.ayda ek gıdaya başlanıyor. Bildiğim kadarıyla mama kullanan bebekler 5.ayda sadece anne sütü ile beslenen bebekler 6.ayda başlıyor tabi ki gelişimleri normalse. Ekstrem bazı durumlar varsa illa ki doktor tavsiyesi ile başlanır ama doktora fikir sormayıp doktorun söylediğini uygulamayıp burda diğer annelerin tecrübelerine göre hareket etmek ne kadar mantıklı? Hele ki küçücük bir bebeğin sindirim sistemi söz konusuyken. Biri 4 aylıkken başlamıştır bebeğine birsey olmamıştır, ama öbürü 4 aylıkken başlar bebeğine zarar vermiş olur rahatsızlık vs yaşarlar. Bi de ilk bebeğim tecrübesizim lafi da tuhaf, yani hepimizin elinde kocaman telefonlar açıp araştırmak çok mu zor? Ya da ilk bebegim ek gıdaya hevesleniyorum diyorlar. Yani sabretse zaten çocuk zamanı gelince yemek yemeye başlayacak ve sonra ki hayatında yemeye devam edecek ne bu acele? Hele sizin bebeğiniz anne sütü alıyormuş milletin lafina sözüne uymaya ne gerek var Allah aşkına. Bana da başta annem kayinvalidem olmak üzere çevremde herkes herseyden tattır artık 3 aylık oldu 4 aylık oldu herseyin tadını alsın vs dediler valla çocuğum söz konusu olunca kimseyi dinlemem, doktorumun söylemesini bekledim ve onun talimatı ile 6 aylık olduğunda başladım pişman da değilim çocuğum birşeyden mahrum kalmadı çok şükür. Burda sürekli bu konu ile alakalı postlar gördüğüm için yazmak istedim.