Uygunajda Arkadaşlar sorum yukarda büyüdükçe geçer diyorlar ama geçmedi hala aynı doktora götürdüm oda aynı şekilde söyledi sizin bebenizde var mı ne zaman gecti
Yeymen Uygunajda Morgan lekesi mi doktorlar ne dedi ,bizde vardı kuyruk sokumunda 3bucukbyas daha da azaldı qma tam anlamıyla geçmedi zamanla qzaliyor
sademinannesi Uygunajda bahsettiğiniz morluklar doğuştan olan mı yoksa sonradan mı oluştu ? Benimde kızımın kuyruk sokumunda doğuştan var 13 aylık şuan yavaş yavaş rengi açılıyor büyüdükçe geçer dedi doktorumuz
Yeymen hemsire09 🤣🤣🤭aa hiç dikkat etmedim ne yazdığıma ya klavye kendine göre düzenlemiş 😄teşekkür ederim duzelttiginiz icin😊
AselLina1 Uygunajda Benim kızımında popo kısmında var ilk gördüğümde aklım çıkmıştı ama geçiyormuş şükür büyüdükçe ☺️
Senna20 Moğol lekesi.bizzat bende var o leke kuyruk sokumu kısmında geçmedi.ama duyduğum kadarıyla çoğu kişide geçiyormuş