Belkı sıze saçma gelecek ama 2 aylıkken agular bağırmalar havada uçuşuyordu hıc susmuyordu dıyebılırım suan 3 aylık 5 gündür asla ağzından bısey çıkmıyor noldu acaba bu normal mı cok konuşuyor ve bağırıyordu nazar deydi dıyorlar yoksa böyle bı ara durulması normal mı her konusmamıza Gülen bağıran oğlum sımdı ne konusam tepkı yok nıye böyle oldu acaba