Arkadaşlar bir kac gündür bebegim cok huysuz sürekli kafasını yere koyup agliyor gece gec yatmaya başladı gündüzleri sürekli kucakta olmak istiyor henüz hic disi yok 11 aylık kizariklik fln yok elimebirsey de batmıyor anlamdım sık siksacini yoluyor kulağını asılıyor