Kizlar üst nar gibi pişti altı pişmedi sadece alt ayarı açıp pişirsem olur mu🙃🙏🤔
Yaprak321 içi hamur kalır canım ama çöpe gitmemesi için tek yapılcak şey tabiki
Yaprak321 olur pişirin
Yaprak321 alt ust ayarında en alt tabana koy