Aryakuzu 4 ay önce sezeryan oldum ve karnim halen var yokmu bi caresi nasil gidecek bu karin zayif bi kisiyim karnim daha cok siritiyor 53 kiloyum kilo vermek istemiyorum ama su sarkik karnimdan bikdim varmi ise yariyan bi öneri
Deletedmom280 Aryakuzu sezeryan DGM yptım sfr gobgm vr herkes norml yptım sanıyor kum torbası koymadılar mi sze
Yoyoyo191218 Aryakuzu Mekik cek internetten karın egzersizi aç sadece karın bölgesine çalış ve korse kulan
Yagmuruzgar Aryakuzu korsenin çok faydası var diye biliyorum aytıca mekik karın kasını sıkılaştırmak için en etkilisi
Maayaatoo Aryakuzu ooof hem de nasıl yapamıyorsun ilk gün 2 3 tane yap hergün 1 adet arttır bak nasıl eriyor
Ozlem_ Sezeryan oldum bende 3 aylığız ama doktor kesinlikle 6 Aydan önce spor ve karın egzersizi önermiyor ağır kaldırma diyor sadece yürüyüş ve istersen korse tak ama onu da önermem dikiş yerin bu sıcakta hava almaz dedi
Ozlem_ Aryakuzu o zaman doktordan doktora fark var demek ki çünkü daha 2 gün önce ki kontrolüm de de 6 aylık olmadan karın egzersizi yapamıyacağımı söyledi
LtfyeAsaf Aryakuzu bende 55 kiloyum 68le doğum yaptım sonra 55 e düştüm ve karnım halâ duruyo ve gitmeye de niyeti yok 🤣🤣 bence kabullen ve onunla yaşamaya alış derim 🙈