Merhaba kızlarcım. Bebeğimin bacağı kucakta tutunca doğumdan itibaren morarıyor röntgende bişey çıkmadı kalbe baktılar yine temiz. Şimdi 4 aylık artık ayakta durmak istiyor bazen benim desteğimle ayakta durduruyorım yine morarıyor başına gelen varmı ? Hep böylemi devam edicek. Ne yapmalıyım bilen duyan varsa bi akıl verin.