Sulee_ kaç gündür ateşi çıkıp iniyor? Antibiyotik düzenli kullanıyor musunuz? Evet diş dönemi ateş oluyor, yüksek olmaz diyenlere aldırmayın oğlum 27 aylık ve bütün dişlerini yüksek ateşle çıkardı. Ama 3 günü geçen inatçı ateş varsa tahlil yapılması gerekir kanda enfeksiyon varsa ona göre ilaç tedavi uygulanır