NSE 2 aylık bebeğim doğduğunda ilk 1 hafta emdi sonra asla kabul etmiyor chicco, avent air , soothıe , sıradan bakkalda satılan emzik bu 4ünü denedim asla emmiyor. Sütümüde damlattım denedim 😭
1234___ NSE Bence zorlamayın emzik tutan bebek zaten hangisini verirsen tutar benim iki kızım tutmadı oğlumla sonuncu kızım tuttu diğer kızlarımda Çok direttim ama tutmadılar
AyazisMom NSE bibs markasını dene tutmayan çok nadir duydum bu markada bende 4. Farklı markadan sonra bibsi tuttu
Eyllada NSE benim kide aynı ilk hafta tuttu sonra tutmadı kolik bebekti o yüzden mecbur alıştırmak zorunda kaldım aventin kini almıştım sonra dediler birde ucu top olanlardan al bibsin kini aldım tutmadı probiyotik kullanıyordum ağzına damlatıp aventi emziği tutturdum biraz emip atıyordu öyle öyle alıştı gaz damlasi fln kullanıyorsanız onu damlattiktan sonra verin sürekli alışır
Burcusenkoc NSE aynen. Öyle vallahi 4-5 tane aldım yok 3 aylık olacağız artık umudu kestim 😅 zorlamayacağım damak yapısı bozulmayacak en azından bıraktırma derdim olmayacak birde yere düşürüp çoğu yerde ağzına sokuyorlar mikrop kapma riskleri az boşuna tükürük salgısı olmayacak 😃 kendimi bunlarla avutuyorum