Brnkzlc Sezaryen doğum yapalı 1 ay oldu ama alt karnımın içi hala çok acıyor. Sanki etim dövülmüş gibi . Bu durum normal mi doktora görünmem gerekir mi acaba sadece bende mi böyle bilemedim ?
Brnkzlc Yagmur-Hafsa bu kadar acımaması gerekiyor falan dediler bana da dedim acaba anormal olan ben miyim bi sıkıntı mı var bilemediğim için etrafımda da pek sezaryen olan yok normal o zaman
evaduru Brnkzlc ara ara hissediyorsun canim kolay degil sonucta ameliyat bu. İnsani kisitliyor gercekten iyi korumak lazim
Brnkzlc 47aslan_annesi47 normalmiş bendeki demekki çabuk iyileştim diyenleri görünce burda sorun var zannettim bende
Brnkzlc evaduru evet maalesef kısıtlama çok oluyor içten olunca göremiyorsun da telaşlanıyor insan el değmiyo resmen