Kızlar ben bi iş ilanına başvurdum. Bir şirkette resepsiyonist aranıyormuş. Ama ilanın altında tüm departmanları gerektiğinde asiste edebilecek yazmışlar. Ee resepsiyonisti muhasebeye vermeyeceklerine göre bu mutfağa bakan ne bileyim temizliğe bakan personel olmadığında onların yerine bakmak anlamına geliyor değil mi? Ne düşünüyorsunuz?