Canım birde gastrotuss baby sırıbı kullan zaten gavıscon verdıyse bunuda kullanabılırsın yıne doktora danıs bu cok ıyı gelıyor alerjısı var kesın öamaya basla alerjı mamasını rahat etceksın dogdugundan berı cekıyorum bende 4 aylık olduk daha yenı atlattık valla kıloda alıcam öerak etme