Buglemiim bu ben yaa 😂😂😂 valla bugün ev 28 derceye kadar çıktı o yüzden kısa koklu zıbın altına şort yatırdım ama 26 derceyse zıbın tişört yapıyorum ama 26 derceninin üstü zaten tek kat zıbın diyo doktorlar benimkide kolları bacakları terden herlde buz gbi oluyo ama kafası terliyo bide baya sıcak yani o yüzden artık kol bacak durumuna bakmıyorum terliyomu bide derce belli ona göre giydiriyorum 26 altına düstümü uzun pijama giydiriyorum