oglumuz01 Doğumdan sonra 2.adetim ama dört gün geçtikten sonra regl oldum. Çok yoğun geliyor. Geçen seferde aynıydı. Ama bu sefer karnıma krampta giriyor. Anlık kitleniyorum. Normal mi
Yusufenes oglumuz01 bende ikinci reglimi oldum bı hafta önce ilk üç dört gün çok yoğun oldum snraki günler azaldı birde ilk dört gün çok ağrım oldu dortgun geçtikten sonra azaldı toplam altı yedi gün sürdü birde bünyeden bünyeye göre değişir yani
Alminazli Adetimi hatırlamıyorum ama ilki çok feciydi 1sene sorna oldum ama fena oldum uykumdan uyandırıyordu ağrılarım koca koca pihtilar atiodum