tazeanneeeee bizde de durum aynı, oğlum 52günlük, sizde de olduğu gibi 2.haftadan beri kolikliği devam ediyor:( herkes geçecek diyor ben de geçeceğini bildiğim için sabır çekiyorum her an :( aslında oğluma çok üzülüyorum o kızarıp morarınca içim gidiyor ona yardım edemiyorum rahatlatamıyorum diye:( masajından ilacına her şeyini güzel yerine getiriyorum ama bana mısın demiyor:( geçecek geçecek.. bunların üstüne her yanı kızardı oğlumun, milia deniyor hastalığına, sıcaktan oluyormuş, 7-24 klimadayım her gün duş aldırıyorum yine de olunca oluyormuş🤷🏻♀️ Allah sabır güç kuvvet versin bizlere🙏🏻 çok şükür sağlıklılar ve yanımızda🙏🏻 geçecek .