Kizim 8 aylik abisi gripdi tabi kıza geçmisti burnu ve gözü akıyor bugün akşama doğru iki kere kustu birazda huysuzluk var gibi uykusuda var belki ondandır diye düşünüyorum şuan uyuyor uyansın Bakicam artık ateşi yok ishal durumyok sizce acile götürmeme gerek varmı yoksa yarın sağlık ocağına mi götürün duruma göre