Kızlar merhaba. Ben oğlum 8 ayllıkken kendi istemedi emmeyi vs ve sonlandırdık. Suan oğlum 24 aylık hala gögsümü sıkınca az da olsa süt geliyor. Anlamıyorum ne zaman sonlancak bu durum ? Bilgisi olan var mı veya böyle bi durum yasıyan. Dr icin nereye gitmem gerek ??