balyanak53 İlk ayda rotavirus oldu 2 ayda covid 3 te bronşit 5 te bağırsak enfeksiyonu bir aydır bağırsak enfeksiyonundan hastanede yatıyoruz.Esimle tayinciyiz yaşadığımız şehirde ailelerimiz yok giden gelenimiz yok o kadar uzerine titriyoruz ama yine sürekli enfeksiyon geçirdi.Asljnda hep hastanelerden kaptı ilk ay rutin kontrollere götürdük eve geldik 2 gün kötü oldu gittik rota olmuştu hastanede 10 gün yattik iyileşti eve geldik 2 gün durduk kötü oldu götürdük covid olmuştu o zamanda 15 gün coviddetn yattik eve geldik bi kac gün kaldı bu sefer yine kötü oldu gittik bronşit olmuştu 20 gunde bronsitten yattik eve geldik 2 gün sonra tekrar kötü lldu götürdük bağırsak enfeksiyonu kapmış tam 1 aydır bağırsak enfeksiyonundan hastanedeyiz hala çok talihsizlikler yaşadık maalesef