Kızlar 2 hafta oldu bebeğim emerken sürekli bi elinde emzik bi emziği ağzına koyuyor bi kere çekiyor sonra göğsümü ağzına alıyor bi kere çekiyor ve döngü halinde sürekli böyle yapıyor. Emziği elinden alıyorum sadece göğsümü tutsun diyorum ağlamaya başlıyor ama bıraksam bunu 1-2 saat tekrarlayacak. Yarım saatten sonra artık sinirlerim bozuluyor. Niye böyle yapıyor anlamadım 🙄🙄🙄bu Arada bebeğim 10 buçuk aylık oldu