ayca- Sabahtan beri 3 kez yaptı ve dışkısında siyah iplik tarzı şeyler var 4 aylığız bugün randevu yoktu yarın gidicem doktoruna ama korkuyorum başına gelen varmı 🥺
2021_asel ayca- Muz verdıysen olabılır bırde kan ılacı da ıplıksı bır kısım cocukta oyle gelıyor benım kızımda oykeydı doktor kımınjn kaka rengini değiştirir kısmında de ıplık gıbı gelır demıstı
Mihrimahveannesi ayca- Demir ilacımdan kaynaklanıyor. Kötü Yeşil ve katı ipliksi şeklinde benim kızımda öyle şuan. Kullanmaya devam ediyorum rahatsız etmiyorsa sıkıntı yk
ayca- 2021_asel yok hayır muz yemedi ek gıdaya daha geçmedik ama iki gün oldu kan ilacına başlayalı inşallah bişeyi yoktur
2021_asel ayca- Kan ılacjnı ıkı gun kes halen devam ederse doktora gptur allerj7 vs dıye ama sanmıyorum buyuk ıhtımalle kan ılacından 2 gun kan gelmezse anlakı ilaçtan doktor ilacı değiştirir cnm endişe etme
ayca- Mihrimahveannesi kan ilacından büyük ihtimalle dedi kesicem bi kaç gün bakalım aynı devam ederse gidicem tekrar