Egelihayat Kizlar göğsümde süt pek birikmiyo sertlik olmuyor gün icerisinde falan. Gece belki oluyor acaba sütüm mu az yada süt kanali kendine geldi birikmesede bebek emdikce iner doyar dedikleri olaymi . Korkuyorum ya azalıyorsa ya bebegim ac kalıyorsa diye.
aliMommy Egelihayat artık sütün bebeğe göre ayarliyordur canım kendini ilk zamanki gibi sertlik olmuyor olursada çok nadir oluyor benimki mesela
Mrv91 Egelihayat canim bebegin kac aylik. Göğüsler terbiye olmuştur. Ilk zamanlar nekdr süte ihtiyaç var göğüsler bilmediginden kontrolsüzce süt üretir göğüsler sisermis. Sora bebek emdikce ihtiyaca göre uretirmis. Bi de şiş göğüste ilk süt yani sulu kısım yumusak göğüste yağlı süt olurmuş. Sen bebeginin tavırlarini takip et cisli kakali bezini takip et yetip yetmedigini ordan anlarsin. Göğüslerden deil.
Egelihayat Deletedmom812 vay bacim vay bu derdimiz hic bitmezĺ Mrv91 Mrv91 2 aylik bebegim. Bazen mutlu bazen mutsuz artik bebemi çözemiyorumm. 7 8 bezi buluyoruz 24 saatte
Egelihayat Arascyln 2 aylik bebeğim suana kadat bez sayimiz 6 olmasi lazim 1 tanesi kakali bez yinede tedirgin oluyorum. aliMommy insallag oyledir insallahh
Arascyln Ne kadarlık bebisiniz. Sık emdiği için sertlik olmuyo muhtemelen.doyduğunu cisli bezlerden anlarsınız
Egelihayat Arascyln 2 aylik bebeğim suana kadat bez sayimiz 6 olmasi lazim 1 tanesi kakali bez yinede tedirgin oluyorum.
Arascyln Egelihayat o tedirginlik hiç bitmio😅 cisli bezleri 24 saat içinde bi paket margarin ağırlığın da ise doyuyodur. Sık emdiği için göğüste süt birikmio .yani benim öyleydi kilo alimi da iyiydi cok şükür. cok da kafana takiosan icin rahat etsin bi sağlık ocağı na götür tattır. Güle güle büyüt 🤗
Arascyln Egelihayat ne kadar aralıkta emziriosun bilmiyorum ama saate bakma gak meme guk meme. 5 aylıgiz hala saatte bakmazsızin emziriorum hem sütun artar hem bebisin doyar
Mrv91 Egelihayat 7 8 bez cok iyi. Benim oglumda 2 bucuk aylik. Artik cok sık sertlesmio göğüslerim. Geceleri 3 saat fln uyanmazsa ben de uyursam ancak ozaman. Ben bir ay önceye kdr mama da veriodum. Emzirdikten sora hala agliodu mesela ilk once kesin doymadi diyip gidip mama yapiyodum. Artik doydugunu baska biseyden ağladığını öğrendim
Egelihayat Mrv91 bizim gece uykumuz prk sagliklli degil malesef gündüzde ayni . Arascyln her istediğinde veriyorum hic ssate bakmıyorum
Hulyamasal Mrv91 yaa benimde bugün kırkım çıktı bu aralar atak mı ne ne uyuyo nede memeyi bırakıyor :( göğüslerimde artık dolu dolu değil acaba ac o yüzden mi uyumuyor diyorum :(
Hulyamasal Mrv91 yaa benimde bugün kırkım çıktı bu aralar atak mı ne ne uyuyor nede memeyi bırakıyor :( göğüslerimde artık dolu dolu değil acaba ac o yüzden mi uyumuyor diyorum :(
Hulyamasal Mrv91 yaa benimde bugün kırkım çıktı bu aralar atak mı ne ne uyuyor nede memeyi bırakıyor :( göğüslerimde artık dolu dolu değil acaba ac o yüzden mi uyumuyor diyorum :(
Mrv91 Hulyamasal valla ilk 3 ay memeden ayrilmamasi normalmis bebelerin. Sadece açlıktan deil anne kokusu istediklerinden güven istediklerinden de meme isterlermiş. Evde mama varsa emzirdikten sora bi yap ver bakalim. Ben oyle anlardm doyup doymadigini. Mamayi içmezdi ya da zorla içerdi ac olmadigini ordan anlardim.