Bı aydan fazla oldu sağlık ocağına gitmedim en son 4,5aylikken tartildi yaklaşık 500 gram almıştı bugün tekrar götürdüm 350 gram almış sadece 6 aylık olcak neden böyle oluyor sadece mamayla besleniyoruz korkuyorum bı kere kakasijda kan gördüm bişey vermeye ne yapabilirim kizlar??