Liyasmum Kızlar sezeryandan sonra göbekler ne zaman gitti ? Korse kullandıysanız ne zaman kullandınız ? Ya da egzersizlere ne zaman başladınız ?
xxmaydonozxx Liyasmum Pek korse takmadım ben 3. ayda gitti eskisi gibi oldu sporda pek yaptım denilemez ama gitti yani . Sporda yapsam sıkılaşır gibi ama kim uğraşacak 🤪
aslansmomm Liyasmum 1. ay korse kullanmaya basladım belki daha erken baslanabilir ama ben korkumdan o zaman başladım, 6 ay sonra egzersiz yapabilirsin dedi yine 7. Ayda basladım korkumdan 😂 bir sey kalmadı sayılır özellikle korse takınca baya farkediyor
Liyasmum xxmaydonozxx yaaa umarım öyle olur , 44 kiloyla hamile kaldım incecik belim vardı :( 60 kiloyla doğuma girdim , bir bucuk hafta oldu doğum yapalı 52 kiloya düştüm ama belim eskisi gibi olmayacak , göbegim kalıcak diye çok korkuyorum :(
Snowglobe Liyasmum korse keyfi taktım. Benim 1 ay sürdü sezeryan acım valla dayanamadım öyle korse falan. 10.ayda bol vol yürüdüm her gün 1 saat yürüyordum o zaman baya gitmişti ama şimdi bşrwz saldım çıktı yine
balyanak53 Liyasmum Ben 5.5 ay önce sezaryen oldum hala biraz göbeğim var korse spor deniyorum hiç karnım yoktu ondan mi böyle geliyor bana anlamıyorum hala da acı hissediyorum
Liyasmum balyanak53 eyvah eyvah , ne yaşıycam ama çok merak ediyorum , çok büyük göbek takıntım var malesef :(
Liyasmum OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar ay içemiyorum o kadar ne yapıcam ya , midem bulanıyor du içerken 🤦♀️😂
Alparslan616161 Liyasmum vala korse kullanyrm e bebekten aldım bi faydasını görmedim instragam da şulemsi diye bi kız varya nortex diye tayt satışı var ondan alıp denicem oda hamileyken doğumdan sonra kiloluydu o taytı kullandım zayıfladım diyor ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmyrm bende onu denicem