Mete Arkadaşlar iyi akşamlar size bir sorum olacak eşimle 2 gün sonra iki yıl evli olacağız inşallah bir yaşında oğlumuz var dün kahvaltıda İnstagram dan bir mesaj geldiğini söyledi normalde de bir şey saklamaz benden neyse biz kahvaltıyı yaptık o dışarı çıktı döndüğünde birkaç saat geçmişti suratı asık kötü haberler var dedi anlattı eski sevgilisiymiş mesaj atan aramış kız bunu konuşmuşlar hakkını helal et demiş o da evlenmiş şimdi ben tartışmak istemiyorum zaten ama dünden beri de içim içimi yedi siz olsanız napardınız benim aklım mantığım yetmiyor 😌😞
Farahzeynep Mete eski sevgilisi hangi cesaretle aramış, kocanız hangi cesaretle konuşmuş? Eski sevgilim arasa açmazdım, açtıysam da o olduğunu anlayınca kapatırdım. Adı üstünde ESKİ.
duygu_aksoy51 Mete ıyı aksamlar en azndan herseyı anlatmıs Sana bısey yapma ne yapabılrsınki bır daha o kızla gorusmemesını ve engellemesını söyle o kızın hadsizliği
mavisinannesi17 Mete kız evlendiği halde neden eşinizi arıyor bunu eşinize sormadınız mı? Gidip halen neden eski sevgilisiyle konuşuyor tepki vermedim baktım öyle demeyin! asla eşim bana böyle bişeyle gelemez yemez konuşmayı
Ugggg Mete masallah iki medeni insan falan diye düşünmek istiyorum ama bı yandanda bu tarz şeyleri normallestiriyormuyuz diyorum.onu geçtim eşin niye suratı asık geldi neden uzulmus kızın aramasida ayrı bı konu .
Mete Farahzeynep Farahzeynep işte sözde çok hakkı varmış üstünde helallik istemeye aramış dedi neden açmış bilmem belki de numarasını tanımıyordur soramadım o kısmı kafam bulandı😞
Mete 41hamile hani kız aramış ya moralimi bozdu dedi rahatsız olmuştu belli ama yine de içim garip oldu
Farahzeynep Mete çok hakkı varsa onunla dursaymış, hey Allahım ya. Tepkinizi koyun, eski eskide kalır. Demek ki aklı hala eşinizde kalmış, bir kere arayan bir daha arar. Evlenirken hiç aklıma gelmedi, eski sevgililerimi arayayım da helallık isteyeyim.
Mete Ugggg ya medeni insanız tabi de geçmiş var sonuçta ve eşim de seviyormuş onu belli ama işte araması rahatsız etmiş
Ugggg Mete ben bunu hiç hoş karsilamazdim medeni olamam yani:) aramasindan rahatsız olduysa bence çok takma ama aradı diye bı üzüntü içine girdiyse bu hoşuma gitmezdi
Mete Farahzeynep aramız bozuktu bizim bi de açıkça gelip söyleyince tartışma sebebi olsun istemedim ne demeye getiriyor ayrılalım mı yani dedim konu kapandı ama içim rahat etmiyor
Mete Farahzeynep yapı olarak öyle yapamam ama içim de iki gündür rahat değil normalde telefon kurcalayan biri değilim aklımda binbir soru paranoyak oldum😞bişey yazdı mı tekrar aradı mı diye
Mete aysenurkerem gelip durumu açıkça söyleyince hesap soramadım işte zaten yapamam da ya o tarz bişey 😞sadece içim içimi yiyor kendi içimde belli edemiyorum
Ocakhaziran aysenurkerem merhaba canım bi sorum ılıcaların ama annem ve kız kardeşinde olan durum düzeldi mi nasıllar bende öyle yaşadım da benzer şeyleri
Farahzeynep Mete kendi kendinizi yiyeceğinize eşinize durumla ilgili yaşadığınız üzüntüyü söyleyin. Suçlu olan onlar, siz niye kendinizi yiyorsunuz
Mete Farahzeynep işte öncesinde de tartışma yaşamıştık biz şimdi tekrardan tatsızlık çıkmasın diye düşündüm 😞