Bebesiannesi Anneler merhaba 8 günlük bebeğimin göbek deliğinden sarı akıntı geliyor doktoruna yazdım ama cevap vermiyor normal midir? Yoksa doktoruna götüreyim mi?
Halimea Bebesiannesi göturun cnm sarı sıvı enfeksiyon diye biliyorum geçmiş olsun doktorlar daha iyi bilir .
Duygudikicidkc Koku gelmiyorsa akıntı yoksa sorun yok demişti doktorum yoksa enfeksiyon olmuştır kuzum
Bebesiannesi Halimea doktoruna ulaşamıyorum ulaşsam fotoğrafını göndereceğim sarı ama koku yok kabuk bağlamış gibi