Selam anneler. 3 bucuk aylık bir kızım var. Çok saçlı doğdu. Saçlarımız hem çok hem de kirpi gibi dikti, asla yatmıyordu 🙈 çok terliyor diye makineyle kestik fakat şuan hiç eşit uzamadı. Önden sıkıntı yok ama arka tarafta bir sıra boşluk var gibi. Uzunlu kısalı çıkıyor. 😞 böyle bir durum yaşayan oldu mu? Uzayınca düzeliyor mu