hiç geciktirmeden yaptırmanızı tavsiye ederim biz 19 günlükken yaptırdık çok rahat ettik. Her alt değiştirmede; papatya suyu ve kantoran yağı kullandık, bir de doktorumuzun önerdiği bir krem vardı onu sürdük, ilk gün çok huzursuz oldu ama ertesi güne bir şeyi kalmadı, 1 hafta içindede iyileşti. İstanbuldaysanız, Salih Selman’ı tercih edebilirsiniz. Çocuk doktorumuz sünnetinin çok güzel olduğunu söylemişti.