sutlucikolata bu gün geçtik 2 aylık bebeğim aradılar hastaneden öyle gittik, doğumdan 1 hafta sonra yapılıyormuş, gitmiştik 1 hafta sonra kontrole ama işitme test için birşey dememişlerdi, bittimi gidebilir miyiz dediğimde evet demişlerdi öyle onun için kalmıştı, bu günde uyutarak götürmüştüm kadın ebe diyor ki niye getirmediniz büyük 2 aylık olmuş zor geçmesi, dedim şöyle şöyle, yinede hayır diye üstlenmiyorlar sinirlendim orda sonra kafasına jel sürerken kipirdandi kızım diyor olmaz emizdir uyut, dediği gibi yaptım halbuki evde emzirip öyle çıkmıştım, kucağımda kalsın en azından dedim tamam dedi öyle geçti testi😐