nejlay2306 her yerde saçlar kimin bu saclaaaar diye bağırasım var o derece bayağı erkek tipi dökülme yaşıyorum bir de oralardan yeni saçlar çıkıyor şimdi allahım bir yandan dökülüyor bir yandan çıkıyor o minikler de sinir bozucu. İnanın saçımla ilgili hiçbir şey yapmak istemiyorum. Çinko Demir biotin bütün değerlerime de baktırdım hersey normal yine de vitamin kullanıyorum helalles şampuan da aldım bakalım daha bir kaç haftadir kullanıyorum anlamadım bir sey ama anladığım tek şey var ne yaparsak yapalım bunlar dökülecek kaçarı yokmuş