Hanımlar oğlumun sabah kalktıgında heryerı bacak kenarlarında ki gibi kır kırmızıydı doktora gittik alerji dedi iğne vuruldu şurup verdı fakat suan koyu kızarıklar gitti ama küçük küçük döküntü gibi kaldı ama arada sönüyor arada kıp kırmızı oluyor bu normal mi iyileşme süreci böyle mi oluyor yardımcı olur musunuz
