Kızlar oğlum 2 seferdir banyo yapmak istemiyor. Yani zorla sokuyorum çığlık kıyamet giriyoruz. Tam 1 hafta yıkamadım suya alıştırmaya çalıştım. Bugün yine zorla soktum başta oyun oynadık biraz ben yavaştan bacaklarına su dökmeye başlayınca ağlamaya başladı, ağlaya ağlaya yıkıcam mecbur dedim. Sonra yıkarken çığlık atmaya kaçmaya çalıştı düştü ben de biraz kendi kendime isyan ettim onun yanında daha çok ağlamaya başladı yerlere yattı duşakabinin içşnde savaş verdik ben artık tutamadım kendimi ağlamaya başladım ikimizde o kadar saçmaladık ki.. çocuk zaten korkuyordu artık hiç girmez.. hiç keyfim yok.. onun ağlamasına mı üzüleyim, onun yanında isyan edip onu daha çok korkuttuğuma mı, bir daha nasıl yıkıyacağıma mı.. saçma salak bir haldeyim bana bir akıl verin nolur..