Kızlar bugün eşimle A101 den alışveriş yaptık,kasiyer bazı ürünlerde indirim olduğunu ve bizim aldığımız ürünler üzerinden indirimden yararlanmak istediğini söyledi biz de tam olarak anlamadık ne dediğini tmm dedik neyse fişi istedik bizim yaptığımız alışveriş 200 tl tutarında kasiyer 5 tane bulaşık tableti almış toplamda 450 tlye alışveriş gözüküyor. Benim anlamadığım neden biz almışız gibi gözüküyor fişte ?acaba bizim karttanmı çekti parayı? beni aydınlatın bu konuda ya