Lilalilaaaa doğum yapalı benim de üç ay oldu acaba ne zaman kellesmeye başlayacağım diye sabırsızlıkla bekliyorum 😁 hamilelegim sürecinde de hiç vitamin kullanmadım. Geçen sağlık ocağına gittim kan verdim degerlerime baktırmak için onlarda normal ama hormonal bir durum sanırım geçer dedi doktor. Çünkü benim ki 9 ay boyunca hiç dökülmemisti