Pericikk balyanak53 vergi dairesinin borcun ödeme süresi geçip taksit zamanları bittiğinde aktarılıyor daha çok faiz biniyor diye biliyorum gidip isterseniz tekrar taksitlemdirip yada peşinde ödeyebilirsiniz
Asyalina29 balyanak53 ödemeyince vergi dairesine düşüyor oraya gidip yapılandırma yapmıştım ben. Ordan tekrar taksitlendirme yaptırdık
incimng balyanak53 ben ödemeye başlamadan arastirmistim onu, hatri sayılır Bi indirim yoktu. Taksitle ödüyorum, günümüz maaşlarına göre önceye kiyasla çerez parası gibi kalıyor
Asyalina29 balyanak53 çok fazla hatırlamıyorum o taksitlendirmeyi de o dönem ödeyemedim şu an ödüyorum 7 taksitim falan kaldı. Ama vergi dairesinde yardımcı olmuşlardı ödeme konusunda