9,5 ayligiz oğlum uyanınca direk ağlıyor yani aglayarak uyanıyor gazdan dolayı değil hep aynı ve anne sütü alıyor. Beni odada göremezse iki gözü iki çeşme ağlıyor hani neden sizce ? Bazı bebekler vardır uyaninca sağına soluna bakar güler eder . Benimki tam tersi