papatya09_ Bundan 3 ay önce motorumuz çalındı ve kesif yapıldı ve mahkeme görüldü ve bilir kişiye göndermişler ve hırsızlar beraat almıs ama motorumuz yok başına gelen varmı nasıl yol izlediniz
papatya09_ minikfarem__ adalet işte cnm eşim gitmemişti gelen keşif yapan kisi söyledik mahkemeye gelmicez diye tam dedi o zaman için çoluk çocuğum var dedi eşim bisey yaparlar vs diye mahkeme de bn değilim ben çalmadım demiş pislik iki kişiler biri çocuk 12 yasında biri 21 yasında