Rumuz_13 Kızlar dışarı çıkınca sağdığımı süt yada mamaları nasıl taşıyorsunuz. Yapıp mı gidiyorsunuz bozulur mu
Mrvekpk Rumuz_13 ben emziriyorum hic sagmiyorm acıkınca en musait yerde oturup emziriyorum walla zaten genelde benim kızım dışarı adım atar atmaz uyumaya basliyo cok nadir uyaniyo ama arada aciktigi oluyo yani 😂😂
Birkedibirbebekkkk Rumuz_13 ben sagiyorum ama bu sicakta yanimda tasimiyorum. Cok sicak bir sehirde yasiyorum bu yuzden disari cikacagim zaman mama aliyorum yanima. Termosla sicak su aliyorum acikinca hemen hazirliyorum.
Rumuz_13 Mrvekpk 2 saatte bir yemek için uyandırıuorum ben bazen memeyi reddettiği oluyor bende o yüzden sağımda götürmem lazım
Mrvekpk Rumuz_13 mama neyse yanina termosla su alirsin olur ama anne sütü bu sicakta nasil muhafaza edilir bi fikrim yok bilen uygulayan biri cikar umarim 😊