balsevdigim Hanımlar karışık oldu ama hani markette pınarın falan devam sütü varya 1 yas+ onu mu vermeliyiz yoksa mamada 1 yaş üzeri mi aradaki fark ne kafam baya karıştı açıkçası. 1 yaş için
Bonuss balsevdigim canım biri süt bildiğin(pınar falan olan) diğeri ise mama yani öğün yerine geçiyor.mesela benım oğlum 15 aylık mamayı sadece gece yatarken veriyorum. Sütünü ise kahvaltıda verıyorım