seda_seda Kizlar 2 farkli doktora gidiyorum ikiside aktardan alinan rezeneyi vermememi kansizlik yapacagini soyledi.. milupaninkini al ver3.4 cay kasigi dedi.. eczacuda ayni zamanda milupanin iyi geceler cayini onerdi.. bunlari kullanan var midir? Zararli die korkuyorum ama biri acibadem biri memorial da doktorlar.. bebegim 3 aylik buarada
EsraBilal seda_seda ben aktardan normal rezene aldım. 10 dk demledim kendimde içtim bebeğede bir çay kaşığı veriyorum
Fneva Ben dr humana iyi geceler cayı kullanıyorum 10. Günden sonra azar azar vermeye başladım çünkü uyku problemi çok yaşadık sadece yaparken normal suyla degilde Bebek suyuyla yapıyorum 😊
seda_seda Sgmzseda walla ben dun ilk defa verdim gece 12 de uyudu suan hala uyuyor, gece 2 kere uyandi.. bu binrekor benim icin soklardayim:) cayla bi alakasi var mi bilmiyirum
Fneva Sgmzseda o kadar memnunum ki anlatamam huysuzlandıgında şırıngayla veriyorum azara zar çok rahat uyuyor
Sgmzseda seda_seda denemek lazım o zaman markette var mı yoksa eczaneden mi alıosunuz humana Rezene miydi
EsraBilal Seri en son ayın 2sinde tarttırdık 4 kilo 55 cm olmuştu cnm. Benim oğlum küçük doğdu 2 kilo 860 gram