polenpolen002 bebegım suan tam 1 aylık, normal dogum dan sonra kabızlık gıbı bır sorunum var şu son gunlerde, annr kabız olunca bebektemı aynı oluyor
Canannk polenpolen002 aynı sorunu bende yaşadım sütten bebeğe geçer diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum