Saykoogg Kızlar peşpeşe iki çocuk doğuran varmı?? Oğlum 7aylık ama 4 gün gecikmem oldu sıcaktan mı yoksa hamilelikmi bilmiyorum, hamile olabilirim emin değilim fakat yarın test alıp yapıcam peşpeşe doğuran analar nasıl bi süreç acaba beni bekliyor 🥱🥱
balmom Saykoogg 3 yaş 2 aylık oğlum var 3.5 aylık hamileyim doğunca gorucez bakalım nasıl bir süreç olacak 😅
BalYanaklarinAnnesi Saykoogg huni varmı huni 🤣 22 ay var oğlumla kızım arasında 4 yaşında oğlum 2.5 yaşında kızım 😅 inan tam delirmelik oluyor kendıne vakıt ayıramıyorsun eşinle baş başa kalamıyorsun bırı uyusa oburu uyanık gecen gunduzun oluyor gunduzun temızlık yemek dertleriyle gçiyor tek başına isen çocugu bırakıp 2 saat nefes alabılecegın bir yer yoksa bı süre sonra yetemıyorum hıssıne ve tukenmişlik sendromuna gırıyorsun tatlım 😂 ama bizler süper kahraman anneleriz 😆💐
Elika00 Saykoogg çok erken olmuş bence tabi ki sağlıkla gelsin eğer hamileyseniz 🙏 en az bence aralarında 2 yaş olmalı ki iyice yetiştirebilelim çünkü çok büyük sabır ve çok vakit isteyen birşey ilk 3 sene bir bebeğe ne kadar çok şey öğretir ne kadar geliştirirseniz o kadar iyi bi hayatı olacaktır sağlıkla büyüsünler
Saykoogg balmom 3 yaş gene iyiymiş kız ben zaten ikinci çocuğu 2 3 yaşında düşünüyodum fakat bu ani oldu biraz sanki ya
balmom Saykoogg olduysada yapacak bir şey yok canım sen biraz yipranacaksin ama ne güzel birlikte buyuyecekler keşke daha erken yapsaydım ne güzel buyurlerdi beraber
Saykoogg BalYanaklarinAnnesi şuan bile nefes almaya vaktim yok eşim işten gelicek ne yemek var ne ev toplu 🤮😂
Hilam BalYanaklarinAnnesi benimde 24 ay var kendimi kızım 4 yaşında olunca oğlumda iki yaşında olacak diye avutuyorum 4 yaşında ki çocuk artık laftan anlar yada ne bilem yemegini falan kendi yer de bana zaman kalır diye avutuyorum sizin olmuş hala huniye devam mı ya🫤
Saykoogg Elika00 test yapıcam inşallah stressten geçikiyorumdur da regl olurum önceden 2 ay gecikmem falanda olmuştur ama şimdi bi çocuk doğurdum ya 1 gün geciksem hamileyim aaa diyorum kendi kendime 😂
BalYanaklarinAnnesi Saykoogg allah yardımcın olsun gercekten zor bir süreç hamileliğinden tut büyütene kadar ben cok zorlandım ve hala zorlanıyorum bazen kendımı yetemıyomus gıbı hıssedıyorum tükenmişlik sendromuna gırıyorum annelerinde kendılerıne vakıt ayırması gerekıyor gercekten 1 cocukla 2 cocuk yada 3 4 cocuk arasında cok fark var çok zor ben kendıme vakıt ayıramıyorum cocukları bırakımda hava alım dıyebılecegım kımsem yok sabah 6 akşam 9a kadar bir başınayım ve inan kendıme bakamıyorum bıle tuvalete bıle hızlandırılmıs tur seklınde gırıp cıkıyorum o derece 4 ve 2.5 yaş ama yınede zor arkadaşım 😂
Zeynep_Eren18 Saykoogg peş peşe zordur ama Allah kolaylığını veriyor. Komuşumun büyük oğlu 1 sınıfa başlayacak 2 yaşında bir kızı var birde yeni doğum yapacak 2 haftası falan kaldı bilmiyorum nasıl başa çıkcak okula götürüp getirmesi olacak illaki ödevleri falan 2 tane de bebek uykusuz geceler
Lilababymom Saykoogg durun hemen kendinizi hamile ilan etmişsiniz. Önlem almadiysaniz hamile de olabilirsiniz tabi ki ama doğru alınan önlemlerle 4 gün gecikme çok önemli bir süre değil. Test yapın çift çizgiyi görün ondan sonra ne yapacağınızı düşünürsünüz bence 😊 hakkınızda hayırlısı neyse o olsun
BalYanaklarinAnnesi Hilam tabıkı devam düşermi takılan huni oğlum 4 yaşında ama herşeyını kendı yapardı takı kardesı yurumeye konusmaya tuvalete alışana kadar ne zaman bunlar gercekleşti oğlum benı benden almaya başladı 4 yaş sendromu cok kotu bişey ahhh