Ebrarliva12 benim arkadaşım da erken doğum yaptı bebeği küvezde kaldı. Aynı şekilde onunda ciğerleri gelişmemişti solunum cihazında kaldı ciğer geliştirici iğne falan yaptılar ve kalbinde delik vardı ama doktor zamanla kapanır dedi şuan 1.5 yaşında bebiş geçen gün kontrole gittiler kapanmış dedi doktor, ayrıca bizim de göbeğinde fıtık vardı. Onun için korse falan kullandılar hiç birşey kalmadı şimdi. bol bol dua edin canım Allah’ın izniyle hiç bi sorun olmaz inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız ❤️