Littleboys Honeysudem benim bebeğimde var ensesinde aynı gül aynı yerde kardesimde ,dayilarimda ve anneannem de var ne gibi sikinti oluşturacak ki anlamadım
KEREM0000000 Honeysudem bebeğimin kaş arası göz kapakları burnu ve dudak üstü lekeli doğdu bugün 3 aylık oldu görünümü hafiflemeye başladı sizin bebeğiniz ne kadarlık ve lekesi neresinde
Zynp35 Honeysudem bahsettnz lekeden kac adet var acaba sayisi rengi onemlo. Sütlü kahve leke nf tip1 diye bi hastalik teshisi koyuldu kizima. Genetik bi hastalik babamda babannem amcamlarda vardi. Amcmain kizindada cikti bnm kizimdada bu hastalikta kistler oluyormus sık sık takip edlcek noroloji bakıyor. Dedim gibi renk ve sayisi onemli.
Katya Honeysudem benegımın ensesi kafasının arka tarafı ve göz kapağı kırmızı doğum lekesi vardı. 20 aylık şuan sadece kafasının atla kısmındaki kaldı
Honeysudem KEREM0000000 KEREM0000000 kaş arası göz kapagında Babası ve kardesındede ensesınde belindevar 22 günlük
Honeysudem Zynp35 4 tane Belınde ve ensede babasında kız kardes var Birde anlı ortası göz kapak var kızım tenı esmer kırmızı görünüyor
Defneninannesiiiiii Bizde de genetik babam kardeşlerim vardı kızımda da var yegenimde de vardı 2 yaşından sonra kayboldu, babam ve ablaminki hala durur
Zynp35 Honeysudem norolojiye gotur bi canm baktr mutlaka bndede var bnm tarfata hep var. Kizimdada cikti bobreginde kist var insallah baska bisi olmaz ilerde. Sennde insallah temiz cikar hersey
Yaduuu Honeysudem göz kapaginda ve ensede vardı. Gözündeki geçti ama ense duruyor. Ağlayınca falan kızarıyor daha çok. Şuan biraz daha hafifledi rengi 8 aylık.
Honeysudem Yaduuu yüzündeki gecdiyse önemli degıl canım benım ilk kızımda ense ve belınde var hafif belli şimdiki kızımda kasının ortasında göz kapagında var inşAllah gecrr ne zaman gecmişti yüzündeki acaaba
Yaduuu Honeysudem 4. Ayında azalarak kayboldu. Göz Dr götürdüğüm de sormuştum. Kalıcı birşey değil endişe etme demişti. Fotoğrafını çek eğer büyüme olursa tekrar gel dedi. Küçülerek kayboldu. İns geçer. Sizinki de 🙏
Deletedmom_58 Honeysudem kızımda var ve her tarafına yayılmaya başladı ama babasına çekmiş babasında da var
Honeysudem Yaduuu ne güzel bizimkilerde gecer inşAllah yüzünde olunca Belindeki ve ensesindeki cok tatlı duruyor
Deletedmom_58 Honeysudem hiç bilmiyorum doktora danışmadım ama geçmez sanirim ya babasının da hala var geçmemiş
Yaduuu Honeysudem siz doktora goturdunuz mu ? Ensesindekini önce yatmaktan kaynaklı sanmıştım 😅 sonra baktım hiç geçmiyor Dr sordum öyle öğrendim. Geçer ins tedavi yöntemleri var galiba sorun bı doktorunuza isterseniz.