2 aylık bebeğim var doğduğunda bembeyazdı sarılık geçirince baya koyulaşmıştı teni esmer olmuştu resmen iyileşince yavaş yavaş açıldı ten rengi ama farklılıklar var yüzü elleri kolları beyaz diğer yerler daha koyu ton farkı var hangisi gerçek rengi anlamadım yada ne zaman düzelir böyle kalır mı ?