Sulegorkem Kızlar bundan 1 ay önce kızım çok fena isal olmuştu buna bağlıda poposu yarık yarık yara oldu evet yaraları iyileşti 3-4 gün içinde ama yara olan yerlerinde iz kaldı gördükçe içim açıyor ne yapa bilirim yara izlerinin geçmesi için ❓
Pnrdnzysfars Sulegorkem benim oglumda ayni seyleri yaşadı suan poposunda izleri kaldi fito verdi bizede ama hic ise yaramadi 🤦🏻♀️
Dildeniz Sulegorkem cilt onarıcı merhemler var hatta şuan ben de kullanıyorum ama isim yazmıyayım siz doktora sorup öyle deneyin yada kantoron yağı sürün oda çok etkili
Icot Sulegorkem fito yara izi , yanık izi , pişik vs çok iyi geliyor. Her ciltte aynı tepkiyi vermeyebilir tabi ama doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz. Kantaron yağı da dedikleri gibi bu konuda çok iyi.
Sulegorkem Pnrdnzysfars hadi ya her altını değiştirdiğimde içim acıyor ya inşallah düzelir diye umut ediyorum