Sudee96 anneogulllll Ürün falan kullanmadım zaten emzirme döneminde ürün kullanmak doğru değil Tatlı ekmek kilo yapacak şeyleri keserseniz kilo verirsiniz
SametIlgaz01 anneogulllll hamilelikte 8 kg aldim 6 aylık oldu bebeğim hicbise yapmadim emdiği icin simdi de hareketli bi bebek olduğu icin verdim kg lari
anneogulllll Sudee96 ekmek hiç yemiyorum ama tatlı krizi tutunca maalesef tatlı yiyorum çok hareketliyim zaten ama sonuç hüsran
Sudee96 anneogulllll canınızın tatlı istemesi çok normal emziriyorsanız Ama sınırda tutmak lazım işte Ben gece kalkıp tatlı yiyordum başlarda 🥲 kendinize zaman verin Bebiş ne kadar bilmiyorum ama
anneogulllll Sudee96 oğlum 10 aylık sürekli emme halinde aslında emzirdiğim için ürün kullanmak istemiyorum ama kilo almamda istemiyorum zaten yediklerime dikkat ediyorum tek sıkıntı tatlı ve kola 🤦♀️